Dieta na potencję. Wpływ diety na sprawność seksualną

dieta na potencje

Z całą pewnością każdy z nas słyszał słynne porzekadło, głoszące „Jesteś tym, co jesz”. Ciężko się z nim nie zgodzić! Odpowiedni sposób odżywiania wpływa na wszystkie dziedziny naszego życia, w tym na sprawność seksualną i potencję u mężczyzn.

Odpowiednio zbilansowana dieta na potencję pomaga w naturalny sposób zwiększyć poziom testosteronu w organizmie mężczyzny i tym samym stypuluje sprawność seksualną. Dlatego też walkę z problemami w sypialni często warto jest rozpocząć…w kuchni! Kilka zmian w naszym codziennym jadłospisie może szybko rozwiązać problemy z niskim libido czy brakiem wzwodu. Jak powinna wyglądać odpowiednio zbilansowana dieta na potencję? Poniżej znajdziesz odpowiedź na to pytanie!

Jakich produktów powinieneś unikać, aby cieszyć się sprawnością seksualną?

  • Alkohol – spożyty w nadmiarze nie tylko osłabia odczuwanie bodźców, ale też powoduje uczucie zmęczenia i znużenia. Więcej o wpływie alkoholu na potencję piszemy w artykule: Wpływ alkoholu na potencję
  • Słodycze – powodują gwałtowne wyrzuty insuliny i potęgują uczucie zmęczenia. Dodatkowo sprzyjają nadwadze.
  • Żywność wysokoprzetworzona – popularne zupki chińskie, gotowe dania, słone przekąski itd. Zawierają one ogromne ilości konserwantów i sztucznych barwników, mających negatywny wpływ na jakość nasienia.
  • Ciężkostrawne potrawy, takie jak tłuste mięso czy sery żółte. Stanowią one źródło nasyconych kwasów tłuszczowych, których zbyt wysoki poziom przekłada się na gorsze ukrwienie i problemy z osiągnięciem pełnego wzwodu.
  • Kawa – sprzyja wypłukiwaniu z organizmu magnezu, będącego naturalnym sojusznikiem naszej potencji

jak zwiększyć potencję. suplement na potencję Vigrax

Jakich produkty sprzyjają potencji?

  • Gorzka czekolada – nie tylko zawiera duże ilości magnezu, ale także substancje takie jak  teobromina oraz fenyloetyloamina, które wpływają na zwiększenie poziomu endorfin w organizmie.
  • Nasiona dyni, orzechy – zawierają duże ilości zdrowych tłuszczy, żelaza i magnezu
  • Ostre przyprawy, takie jak imbir, cynamon, curry czy papryczka chili. Dzięki zawartym w  nich związkach aktywnych pobudzają one ukrwienie i rozgrzewają organizm.
  • Ostrygi – ich dobroczynne właściwości znano już w Starożytnym Rzymie, warto też wspomnieć że ostrygi stanowiły ulubione danie słynnego Casanovy. Ze względu na wysoką zawartość cynku i innych minerałów stanowią cenny składnik diety na potencję!
  • Jaja kurze – zawierają pełny zestaw aminokwasów, niezbędnych każdemu mężczyźnie chcącemu cieszyć się wysoką sprawnością seksualną. Oprócz tego stanowią doskonałe źródło witamin B5 i B6, odpowiedzialnych za równowagę hormonalną i łagodzenie stresu.
  • Ryby morskie – zawierają kwasy tłuszczowe Omega 3, wzmacniające układ krążenia.
  • Zielone warzywa – brokuły, brukselka, kapusta, sałata, nać pietruszki itp. Stanowią one nieocenione źródło witamin i minerałów.

Jak widać, dieta na potencję wcale nie musi być kosztowna ani pełna wyrzeczeń! Wystarczy, że zaczniesz stosować powyższe porady żywieniowe i wzbogacisz swoją dietę o zalecane produkty, a Twoja sprawność seksualna i ogólne samopoczucie ulegną zdecydowanej poprawie! Koniecznie dajcie nam znać, jakimi produktami Wy wzbogacacie swoje codzienne jadłospisy! 🙂

Jeśli szukasz więcej porad na temat zwiększania potencji, koniecznie zapoznaj się z naszym poradnikiem 3 kroki do zwiększenia potencji! To prawdziwe kompendium wiedzy w pigułce!

Oficjalny ranking środków na potencję

Przeczytaj również jaki jest Wpływ diety na trądzik